Mijn wensenlijst

Washroomhygiëne gaat over partnership en co-creatie

"Washroom hygiëne gaat tegenwoordig over partnership en co-creatie," vertelt Rob Stevens in het interview van Bilfinger Tebodin.

Lees meer over dit artikel >>

meer nieuws

Qlash commercial in Finland

13-05-16 |Met veel enthousiasme is gereageerd op de Satino Black Qlash commercial die we in januari hebben gelanceerd. In Finland is de 20 seconden versie van de Qlash commercial zelfs te zien op bijzondere Urimats met display die onze fandealer Novosan in zijn assortiment heeft opgenomen. Sandra van Gestel,...
Lees verder >>

Volop kansen op Interclean

10-05-16 |Het is inmiddels een traditie waar we iedere 2 jaar naar uitkijken, de deelname aan de internationale vakbeurs ISSA/Interclean die dit jaar van 10 tot en met 13 mei in de RAI in Amsterdam wordt gehouden. Commercieel directeur Inger-Ditte Kooyman: “Bijna 30.000 bezoekers uit 130 landen, Interclean is...
Lees verder >>

Feestelijke opening Omnipulper

25-04-16 |Onder grote belangstelling heeft Tweede Kamerlid Remco Dijkstra op 25 april onze nieuwe productielijn – de allesetende Omnipulper - officieel geopend. Op deze productielijn worden drankenkartons ingezet als grondstof voor de productie van toiletpapier en handdoekjes. Algemeen directeur Bas Gehlen:...
Lees verder >>

My Satino Black webshop voor consumenten

06-04-16 |De virtuele deuren van My Satino Black zijn geopend. Op deze inspirerende website vinden consumenten alles over duurzaam design op het toilet én daarbuiten. Ook kunnen ze speciaal voor consumenten ontworpen Satino Black producten kopen. Verpakt in een aansprekende box vinden Satino Black BriQ...
Lees verder >>

Zon en wind in plaats van gas

17-03-16 |Fossiele brandstoffen worden schaars in de toekomst. Derhalve onderzoeken we voortdurend allerlei mogelijkheden om alternatieve bronnen als biomassa, zon en wind, te gebruiken voor de productie van groene elektriciteit in plaats van gas. Idealiter plaatsen we binnen afzienbare tijd zonnepanelen op...
Lees verder >>